Fungující marketing

Plán prodeje nemovitosti je vždy individuální…

Nezbytná je schůzka, na které si domluvíme postup prezentace.

Záleží na nemovitosti a lokalitě, ale vždy děláme následující:

  • Oslovíme klienty, které máme ve své vlastní interní databázi
  • Oslovíme klienty, kteří jsou nejen v celorepublikové databázi sítě RE/MAX
  • Zpracovanou nabídku inzerujeme na významných realitních portálech i v tisku
  • Propagujeme na moderních sociálních sítích – Facebook, Instragram, LinkedIn
  • Vytvoříme online banner k nabídce, které je propagována na google.cz, seznam.cz
  • Zpracujeme videoprezentaci k nabídce , kterou dále propagujeme na sociálních sítích i youtube.com
  • Uspořádáme Den otevřených dveří – Open house – prodej formou podání nejlepší nabídky
  • Upevníme plachtu na zviditelnění prodávané nemovitosti
  • Oslovíme i klienty, kteří nejsou online, formou dopisní kampaně (širší okolí)
  • Oslovíme letákem s nabídkou přímé sousedy do jejich schránek